sertlesme-problemi-slider-1200x450.jpg

Sertleşme Sorunu Nedir?

En sık sorulan sorulardan biri: “Sertleşme Sorunu Nedir?” Cinsel ilişki için yeterli sertleşme seviyesini sağlayamıyor veya sertliği koruyamıyorsanız sertleşme sorunu yaşıyorsunuz demek. Yani cinsellikle ilgili arzu duyuyorsanız , ancak ilişki için yeterli sertleşmeyi elde edemiyorsanız, bu duruma sertleşme sorunu adı veriliyor.

Buna erkeklerde ereksiyon sorunu, veya halk dilinde “sertleşme problemi” “iktidarsızlık” diyoruz. Türkiye’de kırk yaşın üzerindeki on erkekten yedisi bir şekilde ereksiyon sorunu yaşıyor! Yani seks performansında sıkıntı yaşayan bir erkekseniz yalnız değilsiniz. Hattat Klinik’te Size özel oluşturduğumuz programınız ile ereksiyon düşmanları ile erken yaşlardan itibaren mücadele ederseniz uzun yıllar cinsel yönden güçlü ve performanslı kalabilirsiniz.

nureddin-solda-1200x450.jpg

Şok Dalga Tedavisi (ESWT) Nedir?

Şok dalga, uygulama yapıldığı bölgedeki ağrı ve acıyı gidermek amacıyla kan akışını harekete geçiren bir tedavidir. Kanlanmayı sağlayan bu tedavi vücudun belirli bölgelerinde uygulanabilir. Tedavi en sık sporculara uygulanmaktadır ve kısa sürede hasarlı bölgeyi düzeltebilmektedir. Vücudun dışından uygulanan şok dalga tedavisi, uygulanan bölgeye yara ve kesik açılmadan yalnızca cihazın dokunması sayesinde tedavi etmektedir. ESWT cihazları son teknoloji ile üretilen tedavi cihazlarıdır. Güçlü ses dalgaları oluşturmasıyla hastalıkları tedavi etmek için kullanılır. Dışarıdan tedaviye mümkün olan sporcu hastalığı olarak da adlandırılan birçok hastalığı tedavi etmektedir. Şok dalga tedavisi vücuttaki tendon, kas vekemiklerde oluşan sorunu çözebilmek amacıyla tek bir noktaya basınç aktarma işlemidir.

penil-protez-hizmetler-1-2.jpg

Penilprotez nedir?

Erkek üreme sisteminde oluşabilen sertleşme bozukluklarını gidermede kullanılan ürolojik protezler ve penil implantlar, cinsel hayatın aktifliğinin korunmasında önemli bir rol oynar. Yaşa, kronik hastalıklara ve yaşam tarzına bağlı olarak ortaya çıkabilen sertleşme problemlerinde ve diğer tedavi yöntemlerinin işe yaramadığı durumlarda kullanılan ürolojik protezler, cerrahi yöntemlerle kolaylıkla uygulanabilir. Ürolojik protezlerin kullanılabilmesi için, hastanın bilinen diğer tüm tedavi yöntemlerini denemiş ve sonuç alamamış olması aranan en öncelikli kriterlerden biridir.

Bu tarz bir işlem cerrahi bir yöntem sayıldığı için en son tercih edilen tedavi yöntemi olmakla birlikte, uygulamanın sonuçları göz önüne alındığında hem hasta hem de partneri tarafından oldukça iyi sonuçlar verdiği söylenebilir.